FAQ - Najčastejšie otázky
Otázky k reklamácii a vráteniu tovaru
Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?
- V prípade, že chcete tovar reklamovať kliknite na nasledujúci odkaz, na ktorom nájdete všetky potrebné informácie: Reklamácia a vrátenie tovaru.
- Tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou či už farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, vadný, nekompletný a chcete ho reklamovať, neskladajte ani do neho inak mechanicky nezasahujte!
Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?
- V prípade, že potrebujete zásielku vrátiť kliknite na nasledujúci odkaz, na ktorom nájdete všetky potrebné informácie: Reklamácia a vrátenie tovaru.
Ako mám postupovať v prípade, že mi bola doručená nekompletná zásielka alebo nesprávny produkt?
- V prípade, že Vám bola dodaná nekompletná objednávka, bezodkladne nás kontaktujte na info@wilsondo.sk.
- Budeme sa snažiť vzniknutú situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie k Vašej spokojnosti.
Je možné vrátiť tovar vyhotovený na zákazku?
- Nakoľko tovar vyhotovený na zákazku nepredstavuje štandardnú ponuku a vzťahujú sa naň osobitné podmienky podľa zákona nie je možné ho vrátiť.
- Objednávku s tovarom na zákazku môžete stornovať do 48 hodín od uskutočnenia objednávky.
- Celú platbu pri tovare na zákazku je potrebné uhradiť vopred.
Otázky k platbe tovaru
Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar?
- Ponúkame Vám niekoľko možností platby. Všetky spôsoby platieb nájdete na nasledujúcom odkaze: Doprava a platba.
Môžem si kúpiť tovar na splátky?
- Mrzí nás to, ale platbu tovaru na splátky momentálne neponúkame.
Prečo mi nepošlete tovar objednaný na zákazku - na dobierku? Prečo je potrebné za tovar na zákazku zaplatiť vopred?
- Pri tovare na zakázku je potrebné uhradiť celú platbu za tovar vopred a takúto objednávku môžete stornovať najneskôr do 48 h.
- Nakoľko tovar vyhotovený na zákazku nepredstavuje štandardnú ponuku a vzťahujú sa naň osobitné podmienky podľa zákona nie je možné ho vrátiť.
Bojím sa zaplatiť za tovar vopred. Môžem vám dôverovať?
- Nie sme žiadni nováčikovia. Na slovenskom a maďarskom trhu pôsobíme od roku 2011.
- Prevádzkujeme niekoľko e-shopov: detskapostel.com, ja-a-matrac.sk, poschodovky.sk, poschodovapostel.com, najlacnejsietrampoliny.sk, detskepostielky.com, babaagyak.hu, emeletes-agyak.hu, matrac-es-en.hu.
- Za 10 rokov podnikania sme od našich zákazníkov získali množstvo recenzií a hodnotení, ktoré si môžete prečítať na Heureke, Google a Facebooku.
- Niektoré z nich nájdete aj na nasledujúcom odkaze: Recenzie Wilsondo.sk.
Otázky k doručeniu tovaru
Budete ma o doručení informovať?
- O doručení tovaru našim autom vás budeme informovať minimálne dva dni vopred SMS správou.
- V prípade, že vám bude doručovať objednávku kuriérska spoločnosť, budete informovaní minimálne deň vopred mailom a na druhý deň vám príde mail/SMS s číslom kuriéra, ktorý vám bude zásielku doručovať.
- Ak vám termín doručenia nevyhovuje, dohodnite si s nami alebo s kuriérom náhradný termín. Kontakt na nás:
Info@wilosondo.sk alebo 02/222 007 01.
Mám od vás zmeškaný hovor / Prišla mi SMS, že mi budete doručovať tovar. Treba na to odpovedať?
- Nie. Ak vám dátum a čas vyhovuje, stačí len počkať na deň doručenia, kedy vás bude kuriér kontaktovať 1/2 hodinu pred doručením (ak ste si nevyžiadali inak). V prípade, že vám termín doručenia nevyhovuje, na SMS neodpisujte, ale kontaktujete nás na email: Info@wilsondo.sk alebo telefonicky na 02/222 007 01.
Môžete mi tovar doručiť v konkrétny čas?
- Bohužiaľ, nie. Ak viete, že v čase, kedy Vám má byť zásielka dodaná nebudete na adrese doručenia, poproste o prevzatie tovaru inú Vami určenú osobu.
- Aby bolo pre Vás doručenie cenovo výhodné a predovšetkým bezpečné, veľký a ťažký tovar odosielame prostrednÍctvom našich šoférov, ktorý majú starostlivo navrhnutý plán rozvozov, ktorým sa musia riadiť.
Tovar, ktorý sme si vybrali máte skladom. Prečo mi ho nepošlete hneď?
- Veľký a ťažký tovar doručujeme vlastnou dopravou, vďaka čomu vieme zaručiť bezpečné doručenie za výhodnú cenu.
- Naši vodiči majú starostlivo navrhnutý plán rozvozov, ktorým sa riadia.
- Tovar skladom je preto štandardne doručovaný do 5 pracovných dní od zadania objednávky.
- Viac o dodacej dobe si môžete prečítať v nasledujúcom odkaze: Doba dodania.
Otázky k doprave a výnosu tovaru
Aká je cena dopravy?
- Cena dopravy závisí od váhy tovaru a hodnoty objednávky.
- Systém cenu za dopravu prepočítava a zobrazuje automaticky.
- Viac informácií o doprave a platbe nájdete na nasledujúcom odkaze: Doprava a platba.
Ponúkate možnosť dopravy zadarmo?
- Áno. Pri objednávke už od 169 € Vám bude zásielka doručená ZADARMO.
Môžete mi tovar poslať na našu poštu?
- Túto možnosť dopravy neponúkame.
- Môžete si však zvoliť prepravu kuriérom alebo využiť osobný odber na adrese Zemianska Dedina 75, 027 43 Nižná.
- Podrobné informácie k spôsobom doručenia a možnostiam platby nájdete na nasledujúcom odkaze: Doprava a platba.
Páči sa mi vaša ponuka, ale bojím sa objednávať nábytok cez internet. Čo ak sa pri preprave poškodí?
- Záleží nám predovšetkým na bezpečnom doručení.
- Ľahšie zásielky, ktoré odosielame kuriérom, dôkladne zabalíme.
- Veľký a ťažky tovar, akým sú nábytok a matrace, z nášho e-shopu zvyčajne doručujú naši vlastní šoféri. Vďaka čomu zabezpečíme maximálne šetrnú manipuláciu s tovarom za čo najvýhodnejšiu možnú cenu doručenia.
- V prípade, že by čokoľvek s doručeným tovarom nebolo v poriadku, ihneď nás kontaktujte e-mailom na info@wilsondo.sk alebo na tel. č.: 02/222 007 01.
Vynesiete mi tovar priamo do bytu?
- Štandardne doručujeme tovar za prvé uzamykateľné dvere.
- Cena výnosu závisí od hodnoty objednávky a poschodia, na ktoré Vám šofér zásielku vynesie.
- Pokiaľ si chcete výnos objednať, stačí to uviesť do poznámky pri objednávke a jeho cena vám bude dopočítaná na faktúre.
- Podrobné informácie a cenník výnosu nájdete v odkaze: Výnos tovaru.
Otázky k matracom
Ako mám postupovať v prípade, že môj matrac má po rozbalení nepríjemnú vôňu?
- Materiály použité v matracoch z našej ponuky sú testované a certifikované v súlade s prísnymi bezpečnostnými štandardmi.
- Niektoré materiály majú svoju charakteristickú prirodzenú vôňu, ktorá však nie je závadou, ale prirodzenou vlastnosťou, a časom vyprchá.
Prečo nemôžem matrac využívať hneď po rozbalení?
- Ak bol váš matrac doručený v zrolovanom vákuovom balení, nepoužívajte ho ihneď, ale postupujte nasledovne:
- Uložte balenie na rošt alebo vodorovný povrch.
- Vákuový obal opatrne nastrihnite a odstráňte, POZOR, nepoškoďte poťah matraca ostrým predmetom. Matrac bez používania nechajte voľne vystretý 48 - 72 hodín, aby nadobudol pôvodný tvar a rozmer. Nepoužívajte ho skôr.
- Do uplynutia tejto doby na matrac nestúpajte nesadajte a neľahajte si naň, či iným spôsobom matrac nezaťažujte.
- Môže to nenávratne narušiť jeho vzhľad, funkčné a rozmerové vlastnosti.
Čo sa považuje za preležanie matraca?
- Za preležanie matraca sa považuje, ak preležanie tvorí viac ako 20% z celkovej výsky matraca (napr. ak má matrac 20 cm, za preležanie sa považuje deformácia s výškou 4 cm a viac).
Prečo mi neodporúčate umiestňovať matrac na posteľ bez bočníc?
- V prípade pružinových matracov dbajte na to, aby bočnica obklopovala 40 - 60 % výšky matraca.
- Nedodržanie tohto pokynu môže spôsobiť trvalú deformáciu matraca, na ktorú sa nevzťahuje záruka.
Prečo je potrebné matrac pravidelne otáčať?
- Matrac otáčajte aspoň každé 2 mesiace naopak, aby ste sa vyhli predčasnému opotrebovaniu a preležaniu.
- Ide o dôležitý pokyn od výrobcu k správnej starostlivosti o výrobok a zachovanie jeho dlhej životnosti.