FAQ - Najčastejšie otázky

Otázky k reklamácii a vráteniu tovaru

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

  • V prípade, že chcete tovar reklamovať kliknite na nasledujúci odkaz, na ktorom nájdete všetky potrebné informácie: Reklamácia a vrátenie tovaru.
  • Tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou či už farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, vadný, nekompletný a chcete ho reklamovať, neskladajte ani do neho inak mechanicky nezasahujte!

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

  • V prípade, že potrebujete zásielku vrátiť kliknite na nasledujúci odkaz, na ktorom nájdete všetky potrebné informácie: Reklamácia a vrátenie tovaru.

Ako mám postupovať v prípade, že mi bola doručená nekompletná zásielka alebo nesprávny produkt?

  • V prípade, že Vám bola dodaná nekompletná objednávka, bezodkladne nás kontaktujte na info@wilsondo.sk.
  • Budeme sa snažiť vzniknutú situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie k Vašej spokojnosti.

Je možné vrátiť tovar vyhotovený na zákazku?

  • Nakoľko tovar vyhotovený na zákazku nepredstavuje štandardnú ponuku a vzťahujú sa naň osobitné podmienky podľa zákona nie je možné ho vrátiť.
  • Objednávku s tovarom na zákazku môžete stornovať do 48 hodín od uskutočnenia objednávky.
  • Celú platbu pri tovare na zákazku je potrebné uhradiť vopred.

Otázky k platbe tovaru

Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar?

  • Ponúkame Vám niekoľko možností platby. Všetky spôsoby platieb nájdete na nasledujúcom odkaze: Doprava a platba.

Môžem si kúpiť tovar na splátky?

  • Mrzí nás to, ale platbu tovaru na splátky momentálne neponúkame.

Prečo mi nepošlete tovar objednaný na zákazku - na dobierku? Prečo je potrebné za tovar na zákazku zaplatiť vopred?

  • Pri tovare na zakázku je potrebné uhradiť celú platbu za tovar vopred a takúto objednávku môžete stornovať najneskôr do 48 h.
  • Nakoľko tovar vyhotovený na zákazku nepredstavuje štandardnú ponuku a vzťahujú sa naň osobitné podmienky podľa zákona nie je možné ho vrátiť.

Bojím sa zaplatiť za tovar vopred. Môžem vám dôverovať?

Otázky k doručeniu tovaru

Budete ma o doručení informovať?

  • O doručení tovaru našim autom vás budeme informovať minimálne dva dni vopred SMS správou.
  • V prípade, že vám bude doručovať objednávku kuriérska spoločnosť, budete informovaní minimálne deň vopred mailom a na druhý deň vám príde mail/SMS s číslom kuriéra, ktorý vám bude zásielku doručovať.
  • Ak vám termín doručenia nevyhovuje, dohodnite si s nami alebo s kuriérom náhradný termín. Kontakt na nás:

    Info@wilosondo.sk alebo 02/222 007 01.

Mám od vás zmeškaný hovor / Prišla mi SMS, že mi budete doručovať tovar. Treba na to odpovedať?

  • Nie. Ak vám dátum a čas vyhovuje, stačí len počkať na deň doručenia, kedy vás bude kuriér kontaktovať 1/2 hodinu pred doručením (ak ste si nevyžiadali inak). V prípade, že vám termín doručenia nevyhovuje, na SMS neodpisujte, ale kontaktujete nás na email: Info@wilsondo.sk alebo telefonicky na 02/222 007 01.

Môžete mi tovar doručiť v konkrétny čas?

  • Bohužiaľ, nie. Ak viete, že v čase, kedy Vám má byť zásielka dodaná nebudete na adrese doručenia, poproste o prevzatie tovaru inú Vami určenú osobu.
  • Aby bolo pre Vás doručenie cenovo výhodné a predovšetkým bezpečné, veľký a ťažký tovar odosielame prostrednÍctvom našich šoférov, ktorý majú starostlivo navrhnutý plán rozvozov, ktorým sa musia riadiť.

Tovar, ktorý sme si vybrali máte skladom. Prečo mi ho nepošlete hneď?

  • Veľký a ťažký tovar doručujeme vlastnou dopravou, vďaka čomu vieme zaručiť bezpečné doručenie za výhodnú cenu.
  • Naši vodiči majú starostlivo navrhnutý plán rozvozov, ktorým sa riadia.
  • Tovar skladom je preto štandardne doručovaný do 5 pracovných dní od zadania objednávky.
  • Viac o dodacej dobe si môžete prečítať v nasledujúcom odkaze: Doba dodania.

Otázky k doprave a výnosu tovaru

Aká je cena dopravy?

  • Cena dopravy závisí od váhy tovaru a hodnoty objednávky.
  • Systém cenu za dopravu prepočítava a zobrazuje automaticky.
  • Viac informácií o doprave a platbe nájdete na nasledujúcom odkaze: Doprava a platba.

Ponúkate možnosť dopravy zadarmo?

  • Áno. Pri objednávke už od 169 Vám bude zásielka doručená ZADARMO.

Môžete mi tovar poslať na našu poštu?

  • Túto možnosť dopravy neponúkame.
  • Môžete si však zvoliť prepravu kuriérom alebo využiť osobný odber na adrese Zemianska Dedina 75, 027 43 Nižná.
  • Podrobné informácie k spôsobom doručenia a možnostiam platby nájdete na nasledujúcom odkaze: Doprava a platba.

Páči sa mi vaša ponuka, ale bojím sa objednávať nábytok cez internet. Čo ak sa pri preprave poškodí?

  • Záleží nám predovšetkým na bezpečnom doručení.
  • Ľahšie zásielky, ktoré odosielame kuriérom, dôkladne zabalíme.
  • Veľký a ťažky tovar, akým sú nábytok a matrace, z nášho e-shopu zvyčajne doručujú naši vlastní šoféri. Vďaka čomu zabezpečíme maximálne šetrnú manipuláciu s tovarom za čo najvýhodnejšiu možnú cenu doručenia.
  • V prípade, že by čokoľvek s doručeným tovarom nebolo v poriadku, ihneď nás kontaktujte e-mailom na info@wilsondo.sk alebo na tel. č.: 02/222 007 01.

Vynesiete mi tovar priamo do bytu?

  • Štandardne doručujeme tovar za prvé uzamykateľné dvere.
  • Cena výnosu závisí od hodnoty objednávky a poschodia, na ktoré Vám šofér zásielku vynesie.
  • Pokiaľ si chcete výnos objednať, stačí to uviesť do poznámky pri objednávke a jeho cena vám bude dopočítaná na faktúre.
  • Podrobné informácie a cenník výnosu nájdete v odkaze: Výnos tovaru.

Otázky k matracom

Ako mám postupovať v prípade, že môj matrac má po rozbalení nepríjemnú vôňu?

  • Materiály použité v matracoch z našej ponuky sú testované a certifikované v súlade s prísnymi bezpečnostnými štandardmi.
  • Niektoré materiály majú svoju charakteristickú prirodzenú vôňu, ktorá však nie je závadou, ale prirodzenou vlastnosťou, a časom vyprchá.

Prečo nemôžem matrac využívať hneď po rozbalení?

  • Ak bol váš matrac doručený v zrolovanom vákuovom balení, nepoužívajte ho ihneď, ale postupujte nasledovne:
  • Uložte balenie na rošt alebo vodorovný povrch.
  • Vákuový obal opatrne nastrihnite a odstráňte, POZOR, nepoškoďte poťah matraca ostrým predmetom. Matrac bez používania nechajte voľne vystretý 48 - 72 hodín, aby nadobudol pôvodný tvar a rozmer. Nepoužívajte ho skôr.
  • Do uplynutia tejto doby na matrac nestúpajte nesadajte a neľahajte si naň, či iným spôsobom matrac nezaťažujte.
  • Môže to nenávratne narušiť jeho vzhľad, funkčné a rozmerové vlastnosti.

Čo sa považuje za preležanie matraca?

  • Za preležanie matraca sa považuje, ak preležanie tvorí viac ako 20% z celkovej výsky matraca (napr. ak má matrac 20 cm, za preležanie sa považuje deformácia s výškou 4 cm a viac).

Prečo mi neodporúčate umiestňovať matrac na posteľ bez bočníc?

  • V prípade pružinových matracov dbajte na to, aby bočnica obklopovala 40 - 60 % výšky matraca.
  • Nedodržanie tohto pokynu môže spôsobiť trvalú deformáciu matraca, na ktorú sa nevzťahuje záruka.

Prečo je potrebné matrac pravidelne otáčať?

  • Matrac otáčajte aspoň každé 2 mesiace naopak, aby ste sa vyhli predčasnému opotrebovaniu a preležaniu.
  • Ide o dôležitý pokyn od výrobcu k správnej starostlivosti o výrobok a zachovanie jeho dlhej životnosti.